Re: [drukarka fiskalna]

On Tue, 18 Jun 2002 22:39:43 +0200
Łukasz Lis <lisek99@interia.pl> wrote:

> No wiec tak,
> na 100% skryptów  apsfilter  uzywac nie moge - one sa do zwykłych drukarek,
> a nie fiskalnych
> to jest na 100% i jeszcze kilka port COM
> ja juz mam w sklepie te drukarki, ale jest plan przejscia na linuxy ( teraz
> jest win95 ale dosowy programik...)
>
> problem z multiplexerem jest taki, ze jak naraz puszcze z obu komw
> drukowanie paragonów
> to albo "wygra silniejszy" i słabszy przepadnie, albo nie iwem co sie
> stanie, nei rozważałem dłuzej....
> [...]

hmmm

ja tam bym pomyslal nad napisaniem jakiegos wmiare prostego serwera i
klienta. klient powinien tworzyc FIFO, nawiazywac polaczenie z serwerem
i przekazywac wszystkie dane. serwer natomiast czeka na poloczenie
(jedno - na wiecej nie pozwala) i przekazuje dane pomiedzy portem
szeregowym a klientem. jezeli oprobramowanie sterujace drukarka po
operacji natychmiast zamyka port szeregowy (u nas FIFO) to w tym
momencie klient powinien sie rozlaczyc, natomiast jezeli nie zamyka to
najprosciej dodac timeout (ewentualnie rozgrysc troche protokol i
wykrywac zakonczenie 'transakcji') i po nim sie rozlaczac nawiazujac na
nowo polaczenie jak zajdzie taka potrzeba

PS. na przyszlosc wpisuj temat ...

Ścibi <scibi@inetia.pl>