RE: instalacja pcmcia

A skąd wziąść moduły do jądra 2.2.21 bo w potato ich niewidzę ?
-----Original Message-----
From: Tomasz Proć [mailto:tomasz.proc@icmax.com.pl]
Sent: Wednesday, June 19, 2002 10:17 AM
To: Debian - User - Polish
Subject: Re: instalacja pcmcia

On Wed, Jun 19, 2002 at 12:02:45PM +0200, Adrian Merda wrote:
> Witam to jeszcz raz ja. Nadal mam problem z instalacją pcmcia. am pytanie
co
> tak dokładnie robi pakiet pcmcia-cs. Myślałem że    stworzy mi on w

dostarcza szereg skryptow do obslugi pcmcia ogolnie

> /lib/modules/2.2.21 katalog z modułami pcmcia ale on tego nie robi. Kartę
> adapter mam typową (avaya) i system po instalacji ją widzi. Jednak nie
wiem
> co mam zrobić po kompilacji jądra żeby karta zaczęła działać.

pelny kernel + modluy pcmncia
czyli pakiety

pcmcia-modules-<nrkernala>-<smaczek>
kernel-image-<nr>-<smaczek>
pcmcia-cs

do tego przydadza sie zapewne pakiety
wireless-tools
wavemon

potem przyjrzyj sie plikowi
  /etc/default/pcmcia
oraz pliczkom w ktalogu
  /etc/pcmcia

a potem to logi, logi i logi. i /etc/init.d/pcmcia restart ;)