Re: VMWare - Workstation

Cze.

----- Original Message -----
From: "Adrian Siemieniak" <sauron@rpg.pl>
To: "debian-pl" <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Tuesday, June 18, 2002 7:15 PM
Subject: VMWare - Workstation

> Byly juz pytania odnosnie powyzszego ale z innej beczki -
> wlasnie zainstalowalem (trial), musze cos wyrzezbic w PPointcie, ale nie
moge
> zmusic go do FullScreen mode (po kliknieciu nic sie nie dzieje) - mam
ustawione
> tryby na rozne rozdzialki w ustawieniach i CTRL+ALT+"+"/"-" je zmienia.

Nie wiem jak jest w TRIALU vmware...(moze np. specjalnie nie ma
fullscreena...ale watpie). Jesli Twoj xserver nie obsluguje DGA (Direct
Graphics Extension) to nie bedziesz zdaje sie mial FullScreena... o czym
zreszta vmware powinien Cie poinformowac przy starcie.

> No i jeszcze - jak mozna w latywy sposob przenosic dane (mozna dysk ext2
> (chodzacy) podpiac po virtualna maszyne do czytania czy musze przez
dyskietki
> przenosic ;)) (lub zrobic partycje z winda - jesli guest os to winda...).
Jak juz kolega zauwazyl....mozesz to robic przez sambe...a jesli nie
lubisz...przez FTP tez mozna wymianiac pliki :-) Zwlaszcza, ze jak zaczniesz
cos duzego zasysac przez sambe to zablokuje Ci kompa bo kopiowanie przez
siec dla MS Wingrozy to prawdziwie wyzwanie :-)))

> TO chyba wsio - ogolnie jest niezle, ale stanowczo za drogo... ehhh Hejka
Dobre, dobre, stabilne i niezawolne :-) Drogie - fakt...ale...pomysl ilu
super qmatych kolesi nad tym siedzialo :-))