Re: VMWare - Workstation

On Tue, Jun 18, 2002 at 07:15:27PM +0200, Adrian Siemieniak wrote:

> Byly juz pytania odnosnie powyzszego ale z innej beczki - wlasnie
> zainstalowalem (trial), musze cos wyrzezbic w PPointcie, ale nie
> moge zmusic go do FullScreen mode (po kliknieciu nic sie nie dzieje)
> - mam ustawione tryby na rozne rozdzialki w ustawieniach i
> CTRL+ALT+"+"/"-" je zmienia.

Zainstaluj sterowniki do vmware, powinny byc w tym samy tar.gz z
vmware - nie pamietam juz, ale to sie jakos przez symulacje flopa
robila - jest opisane. Wtedy masz dostepne dla windowsow to co daje
linux.

> Druga sprawa to siecka - jakie ustawienia przyjac jesli mam kompa z
> interfejsem PPP0 i iptables (bo pewnie trzeba bedzie maskarade
> zrobic lub innego nat'a).

sie mi wydaje ze dowolne 192.168.x.x pojdzie, chodz przy iptablesach
pewny nie jestem. Ale tcpdump Twoim przyjacielem. ;-)

> No i jeszcze - jak mozna w latywy sposob przenosic dane (mozna dysk
> ext2 (chodzacy) podpiac po virtualna maszyne do czytania czy musze
> przez dyskietki przenosic ;)) (lub zrobic partycje z winda - jesli
> guest os to winda...).

Generalnie sie mozna ftpnac na linuxa ;-)

> TO chyba wsio - ogolnie jest niezle, ale stanowczo za drogo... ehhh Hejka

Coz ... jak ktos musi ...

--

--w