Re: ja tez sie przedstawie...

On Tue, Jun 18, 2002 at 05:16:29PM +0200, Grzegorz Galazka wrote:

> taaaaa

> na COMie?
> a nie na LPT??

Drukarki fiskalne zwykle się podłacza pod szeregowe (dłuższy kabel).

> Samba?

Może zadziała. Pytanie brzmi: jakim programem drukujesz kody kreskowe.

  eloy
--
--Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

                  Just a perfect day, problems all left alone
                      Weekenders on our own, it's such fun