Re: Do paczkujących

On Tue, Jun 18, 2002 at 08:07:56AM +0200, Marcin Juszkiewicz wrote:

>   Hej
>
>   Paczkuję ostatnio i paczkuję i ciągle nowe pytania powstają :) Tak więc
> może do nich przejdę :)
>
> 1. Patche na źródła upstreamowe.. jest jakaś ogólnie przyjęta metoda przy
> paczkowaniu na nakładanie łatek czy każdy robi to tak jak lubi? Aktualnie
> nakładam łatki przed kompilacją i zdejmuję po kompilacji (by móc paczkować
> z tych samych źródeł).

Ściągnij sobie źródła paczki Apache i zobacz jak to jest tam robione.
Oryginalny tgz jest rozpakowany przez plik rules a następnie są nakładane
łaty.

> 2. rox-filer ma parę brzydkich rzeczy... np. doce w katalogu
> /usr/share/rox-cvs/Help/. Przerzuciłem jego doce do
> /usr/share/doc/rox-cvs/html/ (te w htmlu bo readme etc. są w doc/rox-cvs) i
> podlinkowałem rox-cvs/Help -> doc/rox-cvs/html (program ma opcję do
> otwierania katalogu z helpem). Czy można to tak zostawić czy jednak lepiej
> będzie zlikwidować katalog Help/ i przerobić źródła tak, by otwierał
> doc/rox-cvs/html/ ?

Druga metoda jest lepsza (a w zasadzie obowiązująca).

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

                "Zwierzę. Domowe. Hodowlane. Nad Wisłą. Odgłos."