Do paczkujących

  Hej

  Paczkuję ostatnio i paczkuję i ciągle nowe pytania powstają :) Tak więc
może do nich przejdę :)

1. Patche na źródła upstreamowe.. jest jakaś ogólnie przyjęta metoda przy
paczkowaniu na nakładanie łatek czy każdy robi to tak jak lubi? Aktualnie
nakładam łatki przed kompilacją i zdejmuję po kompilacji (by móc paczkować
z tych samych źródeł).

2. rox-filer ma parę brzydkich rzeczy... np. doce w katalogu
/usr/share/rox-cvs/Help/. Przerzuciłem jego doce do
/usr/share/doc/rox-cvs/html/ (te w htmlu bo readme etc. są w doc/rox-cvs) i
podlinkowałem rox-cvs/Help -> doc/rox-cvs/html (program ma opcję do
otwierania katalogu z helpem). Czy można to tak zostawić czy jednak lepiej
będzie zlikwidować katalog Help/ i przerobić źródła tak, by otwierał
doc/rox-cvs/html/ ?

PS Dzisiaj udostępnię aptowalne źródełko ;)

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

               Heavy, adj.:
               	Seduced by the chocolate side of the Force.