Re: lexmark Z33-Z23 [OT]

Adam Kruszewski wrote:
> On Mon, Jun 17, 2002 at 01:34:59AM +0200, Piotras wrote:
[]

> ps. nie-na-wi-dze-jak-ktos-pisze ,,linuch''.

ej, daj spokój :) Ciekawe, czy nie mówisz na MS Windows "winda", a na
Outlooka "zezulec". I czy nie uważasz, że może to obrażać czyjeś uczucia
religijne ;-P

MSPANC, pozdrawiam,
--
misiek

*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>     ***
*** http://www.kki.net.pl/mis | -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- ***
 ZUS zapewne niezaprzeczalnie można nazwać organizacją przestępczą,
    ale zorganizowaną w żadnym wypadku nie (C) Tristan Alder