apache config

Witam

Znowu mam pytanie na temat Apache..

Moze wyjasnie po kolei:
otoz mam debiana potato i na nim apache.
usersi maja strony postaci: http://<luser>.domena.pl
Wpisy w dnsie sa stosownie zalatwiane przez skrypt ktory sprawdza pewne warunki na serverze. Tym warunkiem jest zaistnienie katalogu www w $HOME usera.
Do apache wpisalem taki wpis;
 UseCanonicalName Off
 VirtualDocumentRoot /home/%1/www

Chcialem zrobic 2 virtualhosty odnoszace sie do glownej strony:
http://www.domena.pl i http://domena.pl
poradzilem sobie tak ze potworzylem linki symboliczne w $HOME.

Czy mozna inaczej? w gre wchodzi parucyfrowa liczba userow, wiec tworzenie kazdemu vhosta jest bez sensu...

chodzi mi o to ze jak ktos wpisze adres usera to by apache go przerzucal do jego konta, a jak wpisze www, albo nic na poczatku to do mojego miejsca...

To rozwiazanie mi dziala, jednak chcialbym sie dowiedziec czy da sie to inaczej zrobic... ;)

Pozdrawiam
Banzi