Re: Gnome

W liście z nie, 16-06-2002, godz. 14:26, Patryk Gutowski pisze:
> A co jest takiego w helixie, czego nie ma w woodym? IMHO jesli binarki
> to prawie tylko i wylacznie z debian.org ;>
> Z moich doswiadczen wynika, ze w ximianie, bardzo czesto sa zle
> zaleznosci w pakietach. Po zalozeniu woodiego udalo mi sie w koncu
> definitywnie pozbyc wszelkich spoza dystrybucji pakietow i
> niespodzianka... pakiety z woodiego, oprocz tego, ze dzialaja bez
> zarzutu, sa mniejsze niz z ximiana ;)
> Moja rada, rozejrzyj sie najpierw po dystrybucji, ew. 'upgraduj' do
> woodiego (jesli nie masz jeszcze, nie napisales co masz).

Zdecydowanie popieram kolegę. Ximian to, wcześniej czy później,
gwarancja problemów. Pakiety bardzo wygodnie dobrać dselect-em :)
Podstawowe pakiety to:
	gnome-core
	gnome-session
	gnome-control-center
	gnome-utils
	gnome-applets
	gnome-panel
	xscreensaver-gnome
poza tym:
	sawfish-gnome (kwestia gustu, ale prostota pociąga)
	gdm (jeśli ma się uruchamiać w trybie graficznym)
	multi-gnome-terminal (polecam)

Pozostałe wyjdą z zależności.
Poza tym poszukać po nazwach 'gnome-' (w dselect aby znaleźć pakiet po
nazwie należy nacisnąć '/' (jak np. w more). Potrzebne zależności
zostaną wykryte i można je zaakceptować Enter-em.

Miroslaw Sankowski (PIT OG) <msankowski@pit.gda.pl>
         http://www.pit.gda.pl/~msankowski/msankowski.asc (ID 462B4D1E)
         Przemyslowy Instytut Telecomunikacji, Oddzial Gdanski
         Telecommunications Research Institute, Gdansk Division
         ul. Hallera 13, 80-401 GDANSK, POLAND