lexmark Z33-Z23

Czołem laseczki :)

Niedawno kupiłem sobie lexmarka Z33, zachęcony ceną (235 zł - mniej niż 2
kardridże do tej drukarki które z nią dostałem !!!) no i pingwinem na
poudełku - że njieby działa pod linuchem. Niestety w rozumieniu lexmarka
debian liuxem nie jest :(  Ich sterownik jest jakis takis red hatowy, w
kazdym razie nie moglem go odpalic, wywalalo mi ze nie mam wkąpilowanej
obslugi usb w jajo, (2.4.18)  chociaz miałem i nawet wykrywalo jajo drukarke
:) Pisałem do polskiego oddzielu lexmarka, ale pierw na mojego maila nikt nie
odpisal, a potem jak napisalem 2 raz , to odpisal, w tonie "nie dziala i nie
bedzie, daj mi pan spokuj..." (pozdrowienia dla polskiej reprezentacji
lexmarka) W was moja ostatnia nadzieja...

pozrawiam Piotr Potargowicz

p.s. mam dobry humor, bo mi ladnie linuch dziala, do tej pory uzywalem tylko
na serwerze, a teraz sobie klepie z kde z domowego kompa, wyglada pieknie :)