Re: Gnome

Dnia Sun, 16 Jun 2002 11:44:20 +0200 "Piotr G." <piotr@autocom.pl>
napisał(a):

<cut>
> Kiedy przebrnalem przez instalacje XFree86 i iksy odpalaly mi sie w
> koncu bez warnigow i errorow przyszedl czas na jakies srodowisko
> graficzne. Moj wybor padl na Gnome. Wszystko wydawalo sie proste - na
> stronie www.gnome.org znalazlem sciezke ktora nalezy wpisac do configa
> apt (deb http://red-carpet.ximian.com/ debian main) oraz nazwe pakietu
> do zainstalowania (task-helix-core). Niestety podczas instalacjii, apt
> zglasza zaleznosci od bardzo wielu zeczy. Troche sie ztym uporalem,
> ale w pewnym momencie dostalem komunikat o mniej wiecej takiej tresci
> [...]
<cut>

A co jest takiego w helixie, czego nie ma w woodym? IMHO jesli binarki
to prawie tylko i wylacznie z debian.org ;>
Z moich doswiadczen wynika, ze w ximianie, bardzo czesto sa zle
zaleznosci w pakietach. Po zalozeniu woodiego udalo mi sie w koncu
definitywnie pozbyc wszelkich spoza dystrybucji pakietow i
niespodzianka... pakiety z woodiego, oprocz tego, ze dzialaja bez
zarzutu, sa mniejsze niz z ximiana ;)
Moja rada, rozejrzyj sie najpierw po dystrybucji, ew. 'upgraduj' do
woodiego (jesli nie masz jeszcze, nie napisales co masz).

Pozdrawiam

Patryk
PS. [OT] Czy w outlooku nie mozna wylaczyc dolaczania do listow html'i?
--
Carpe Aptenodytes!