Re: jądro 2.4

On Sat, 15 Jun 2002, Michał Pasternak wrote:

> 2.4.18? Jak dla mnie? Niestabilny szajs. To, ze innym zdarzylo sie miec
> szczescie i u nich nie wystepuje ten blad - coz.  Dlaczego
> cos innego mialoby byc lepsze? Bo potrafi dzialac 8 dni bez wykrzaczania
> kswapd. Mam nadzieje, ze ta prosta odpowiedz da Ci do myslenia.

Daje, oj daje do myslenia. Po pierwsze - po co uzywasz
szajsu? Zaproponowalem Ci systemy BSD, a zawsze przeciez mozesz przejsc na
Win*, one jak wiesz nie wykrzaczaja sie nigdy. Po drugie - Linux jest
jadrem, ktore jak zapewne wiesz dostales za darmo. Jak to sie mowi
'darowanemu koniowi...' i takie tam... Ale pomijajac to - nonstop
narzekasz, ze w 'ktorej wersji to w koncu naprawia'. A co stoi na
przeszkodzie zebys sam to naprawil? Z oprogramowaniem GNU najfajniejsze
jest to, ze jak Ci sie cos nie podoba, to mozesz sam to zmienic. Ja tak
zrobilem juz przynajmniej z kilkoma programami. Z jadrem jeszcze nie
probowalem, bo 'za wysokie progi...', ale mam nadzieje, ze kiedys bede
mogl sobie w nim grzebac jak popadnie. Przechodzac do puenty - rozumiem ze
mozna narzekac na systemy zamkniete, za ktore placi sie gruba kase. Ale
jesli sciagasz za owocem pracy, najczesciej w wolnym czasie, setek
programistow i nazywasz to szejsem, to cos jest z Toba nie tak. I zamiast
narzekac wez sie do roboty.

Pozdrawiam,

Krzysztof Urbanski.

krst@linuxpl.org

PS: Mimo wszystko zarowno mi, jak i wielu innym ludziom 2.4.18 dziala bez
wykrzaczania sie. Jak Ci sie nie podoba kup inny komputer, lub inny
system.