Re: jądro 2.4

On Sat, 15 Jun 2002, Michał Pasternak wrote:

> Moja byla _srednio_ eksploatowana. Memtest86 _nic_ nie wykazal. Masz
> jakies propozycje?

Firma w ktorej pracuje, ma spory dział serwisowo - nieuwierzyl bys jakie
cuda dzieje sie ze sprzetem. Pamieci nie dzialajace z jednym komputerem,
dzialaja na innym (z identyczna plyta), rozne wielkosci dyskow na roznych
plytach i tym podobne "niesamowite" historie ;))
Nie mam zadnych propozycji, lecz uwazam ze nazywanie calego jadra
"szajsem" tylko i wylacznie dlatego ze cos U CIEBIE jest nie tak, jest
przesada.

> Na prawde, podoba mi sie to podejscie. SOA #1, "leenox rulez!". Ciekawe,
> przy ktorej wersji ten blad zostanie poprawiony, btw.

Zastanawia mnie tylko jedno .... wszedzie dziala a u ciebie nie ... Nie
sugeruje ci to czegos ?

--
Kowalski Paweł