Re: jądro 2.4

Pawel Argail Kowalski [Fri, Jun 14, 2002 at 04:21:34PM +0200]:

> Histeryzujesz.

Mhm, zapewne. Ciekawe, kiedy w changelogu zobacze "Fixed filesystem
corruption in certain cases ('the kswapd issue')". Nie zapominaj,
ze to, ze w RAM sie napsulo to _nie_ jest najgorsza rzecz w tej
calej sytuacji. Najgorsze jest, ze strony zawierajace bledne dane
moga byc zapisywane na dysk. No comments.

> Na 2 maszynach mam 2.4.18 - bez najmniejszego problemu od dluzszego czasu,
> a obie sa mocno eksploatowane.

Moja byla _srednio_ eksploatowana. Memtest86 _nic_ nie wykazal. Masz
jakies propozycje?

Na prawde, podoba mi sie to podejscie. SOA #1, "leenox rulez!". Ciekawe,
przy ktorej wersji ten blad zostanie poprawiony, btw.

--
/* Michał Pasternak, http://pasternak.w.lub.pl, +48606570000 */
/* www.anti-dmca.org, www.debian.org/devel/debian-med        */