Re: Modem Aerthy (Dialog) a Debian w trybie tekstowym

On Thu, 13 Jun 2002 17:37:54 +0200
Artur Niemiec <mohawk@poczta.onet.pl> wrote:

> Probowalem sobie wczoraj uruchomic polaczenie z internetem przez modem jak
> w temacie. Ale robilem to w trybie tekstowym, czyli pppconfig (wszystkie
> trzy metody logowania tez PAP, CHAT I ...). A nastepnie pon i poff. Po
> wpisaniu pon nastapilo jakies polaczenie kontrolki na NT zaswiecily sie
> ale po wpisaniu ping www.dialogok.pl otrzymalem odpowiedz o tym ze nie
> znaleziono adresu.

masz odpowiednie wpisy w /etc/resolv.conf ?
dla inetii to np.:
nameserver 195.114.161.2
nameserver 195.114.181.130

 Dzien wczesniej laczylem sie z internetem ale spod Red
> Hata i przy pomocy kppp, o tym jak to zrobic napisano mi na newsach, w
> konfiguracji komend dla modemu nalezy wykasowac ustawianie glosnosci
> modemu.
> Pytanie moje jest takie: gdzie w jakim pliku w trybie tekstowym zapisane sa
> komendy sterujace modemem? tak abym mogl wyedytowac i wykasowac komendy
> sterujace glosnikiem modemu (podobnie jak w kppp). przeszukalem caly
> katalog /etc/ppp

/etc/chatscripts/nazwa_prividera (domyslnie provider)

> z gory dzieki

nie ma za co ;)

Ścibi <scibi@inetia.pl>