Re: Xy 4.2.*

On Thu, Jun 13, 2002 at 08:08:39PM +0200, krst@linuxpl.org wrote:

> Czy wie ktos dlaczego nie ma nawet w unstable paczek z Xami
> 4.2.*? Nie bardzo mi sie chce samemu ich kompilowac a w paczkach nadal
> najnowszymi sa 4.1.0-17 (unstable na icm'ie).

Branden Robinson, developer iksów w Debianie wyjaśnia przyczyny nieobecności 4.2.0:
http://lists.debian.org/debian-devel/2002/debian-devel-200204/msg01343.html
Generalnie chodzi o stabilność i to, że na i386 świat się nie kończy -
czyli, że XFree86 4.2.0 nie zostanie oficjalnie wydane dopóki pakiety nie będą
działać stablinie na wszystkich platformach sprzętowych, na które dostępny
jest Debian.

--
Bartłomiej Krajewski
{bartek@kozanostra.org}