Re: Paczkowanie

On Thu, 13 Jun 2002 15:06:12 +0200 Krzysztof Krzyzaniak wrote:

> Od strony technicznej - tak.

  No to przynajmniej dla mego użytku moje pakiety są oki (gprename.deb bez
mana wysłałem autorowi).

> wystarczy DH_COMPAT

  użyj dh_link kiedyś :)

> Różnie bywa. Ale ogólnie tak.

  To się jeszcze kilka razy zastanowię :) a potem przeczytam dokładnie
jeszcze raz i jeszcze raz wymagane lektury i w końcu podejdę do tegoż.

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

         Law of Computability Applied to Social Sciences:
         	If at first you don't succeed, transform your data set.