Paczkowanie

  Hej

  Ostatnio spaczkowałem GPRename (taki renamer w Perl-GTK ->
http://gprename.sf.net/), działa ładnie, lintian krzyczy jedynie o brak
mana. W związku z tym mam jakieś pytania:

  1. Jak mniemam jeśli lintian nie krzyczy przy sprawdzaniu pakietu
(lintian -i -I pakiet.changes) to można uznać go za w miarę dobry?

  2. Obecność pliku debian/compat jest w zasadzie wymagana czy wystarczy
export DH_COMPAT=4 w debian/rules? (zakładam, że raczej potrzebny -
przynajmniej jak się chce użyć dh_link)

  3. Ma ktoś może jakąś elektroniczną dokumentację w języku polskim dot.
pisania manów? (jak tak to poproszę o urla)

  4. Czy jest gdzieś osiągalne polskie tłumaczenie debian-policy itp
dokumentów debianowych?

  5. Czy procedura zostawania developerem debianowym rzeczywiście ciągnie
się miesiącami?

  Mam nadzieję, że nie zanudzam za bardzo - ostatnio zacząłem dość mocno
dłubać się w paru paczkach (rox-cvs, rox-session-cvs, gprename) i po prostu
zastanawiam się powoli czy nie zostać oficjalnym developerem debianowym
(tyle, że 1st muszę znaleść czas by poszukać tutaj kogoś kto mi kluczyk
podpisze :).

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

   A fool-proof method for sculpting an elephant:
   first, get a huge block of marble; then you chip away everything that
   doesn't look like an elephant.