Re: jądro 2.4

Adrian Merda [Wed, Jun 12, 2002 at 03:06:34PM +0200]:
> Witam
>
> Mam zamiar przesiąść się na moin potato na jądro 2.4. Czy są jakieś problemy
> z tym bo kiedyś coś słyszałem że po kompilacji jądra czeba coś jeszcze
> pozmieniać.

Z przesiadką nie wiem. 2.4.18 na moim sprzęcie po 6-8 dniach uptajmu wywala
kswapd, co pociąga za sobą parę przykrych konsekwencji (wybiórcze działanie
software, nie wiem jeszcze, na jakich zasadach). Problem opisywałem na
liście cirka miesiąc temu.

--
/* Michał Pasternak, http://pasternak.w.lub.pl, +48606570000 */
/* www.anti-dmca.org, www.debian.org/devel/debian-med        */