Re[2]: iptables

Witaj rafal,

jesli
modprobe ip_conntrack_ftp

no to mam
JR

W Twoim liście datowanym 11 czerwca 2002 (15:39:27) można przeczytać:

rw> * amon wrote:
> [...]

rw>         A connection tracking dla FTP masz w kernelu?

rw> --
rw> rafal wiosna * TDC Internet Polska S.A. * Polbox * In ARP we trust * AR155
rw> RAFD-RIPE * PGP nyckeln finns tillgänglig pĺ www.se.pgp.net (ID: 3CDCB7A9)

--
Pozdrowienia,
 amon                            mailto:amon@mikule.net