iptables

Witaj Debian!

  walcze walcze i juz niewiem co zrobic.. standardowo.
  Mam w iptables policy na drop dla input, accept dla output.

  wszystko fajnie ustawilem ale caly czas mam problem z kanalem danych
  na ftp w przypadku gdy serwer chce sie polaczyc ze zdalnym serwerem.
  Stop nastepuje w momencie pobierania listy katalogow, czyli cos
  nietak z ftp-data.
  Co ciekawe jak sie lacze normalnie z ftp host ,
  jest OK. robie ls i widze katalogi... hym..
  Z MC juz daje ciala, pozatym apt-get tez nieumie sie polaczyc z
  serwerami ftp.
  Prosze napiszcie jak maja wygladac te regulki, kombinowalem sam i
  nic,
  znalazlem jakies konfiguracje w sieci.. to samo.
  wiecznie sie wiesza na pobieraniu listy katalogow.
  Polaczenia z zew. do mojego serwera sa OK, prawidlowo sobie
  ustawilem. A tego za cholere..
  z gory dzieki
  jr

--