Woody, TrueType fonts, OpenOffice.

Witam grupowiczów,

Zainstalowałem OpenOffice 1.0pl i aby uprzyjemnić sobie jego wygląd oraz
ułatwić tworzenie plików importowanych potem do M$ Word, idąc za radą
uczonych w piśmie począłem instalować fonty TrueType z MS Windows.
Postępowałem zgodnie z HOWTO/en-txt/mini/TT-Debian wprowadzając pewne
uaktualniające korekty.
W efekcie:
	1. fonty TT są dostępne w xfs-xtt (xlsfonts),
	2. OpenOffice korzysta z fontów TT do opisów menu itd.,
	3. Fonty TT są dostępne podczas edycji dokumentów, chociaż
	polskie	znaki są jakby nie z tej bajki.

Niestety:
	1. wygląda na to, że xfs-xtt udostępnia jedynie iso8859-1
	próbowałem to zmienić zgodnie z powyższym HOWTO, ale parametry
	wywołania xfs-xtt zmieniły się i nie wiem jak to zrobić,
	2. nie wiem jak udostępnić owe fonty ghostscriptowi, 	postępowanie
zgodnie z HOWTO nie skutkuje z przyczyn jak w p. 1.

Jeśli macie doświadczenia albo znacie jakiś użyteczny link z opisem,
proszę o pomoc.

Miroslaw Sankowski (PIT OG) <msankowski@pit.gda.pl>
         http://www.pit.gda.pl/~msankowski/msankowski.asc (ID 462B4D1E)
         Przemyslowy Instytut Telecomunikacji, Oddzial Gdanski
         Telecommunications Research Institute, Gdansk Division
         ul. Hallera 13, 80-401 GDANSK, POLAND