Re: Debhelper i okolice

On Mon, Jun 10, 2002 at 09:45:26AM +0200, Marcin Juszkiewicz wrote:

> [...]
> - jak nie zapomnę to przyniosę i zacznę udostępniać może) - przerobiłem go
> na debhelper V4 (był V1), wziąłem pod uwagę doce od debhelpera etc..
> Natknąłem się na jeden problem: dh_link.
>
>   Według doca dh_link linkuje według tego co mu się poda lub umieści w
> debian/package.links - oki. No to zapodałem mu "usr/share/ROX-Filer/Help
> usr/share/doc/rox-cvs/manual" - ale on tego nie chciał niestety.. Jak na
> razie odpowiedniego linka robię po prostu w fazie "install:" i tyle -
> jednak wolałbym wiedzieć jak to zrobić "ładnie".

Nie korzystam z dh_links ale podejrzewam, że początek ścieżki jest
nieprawidłowy. Stawiam, że ścieżkę trzeba zacząć od debian/nazwa_pakietu

>   Druga rzecz to pole "Provides:" w debian/control. Mój pakiet nazywa się
> "rox-cvs" i ma dostarczać pakiet "rox" tak by inne pakiety z tej serii
> działały bez problemowo - wpisałem więc w debian/control: "Provides: rox".
> W changelogu jest wersja 1.3.2-hrw-20020607-2 (druga wersja pakietu z
> cvsową wersją z 2002.06.07, pakiet mój (stąd te hrw)) więc pakiet ma tą
> wersję. Jednakże pakiet rox-session wymaga rox (>= 1.3.0) i krzyczy, że nie
> ma rox-a instalniętego. Co należy poprawić?

Podejrzewam, że trzeba poprawić rox-session ;-)

BTW jak dajesz Provides: rox to daj też Conflicts: rox

http://nm.debian.org/

> BTW: Jest jakaś metoda automatycznego wstawiania daty aktualnej do
> debian/changelog w czasie budowania pakietu?

Może dch i dch -i ?

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--