Brak czcionki misc-console

Hey!

Problem banalny, powiedziałbym wręcz trywialny. Ale rozwiązania znaleźć
nie potrafię :-( Otóż chodzi o emulator terminala pod KDE - konsole.

Chcąc ustawić standardową czcionkę pod konsole wyskakuje mi komunikat:

"Nie znaleziono fontu
'-misc-console-medium-r-normal--16-160-72-72-c-160-iso10646-1'.
Przeczytaj README.linux.console, by uzykać pomoc."

No i w rzeczonej pomocy nie ma nic ciekawego. Sprawdzałem wpisy w
XF86Config i figurują tam czcionki misc. Ale, takiej czcionki w katalogu
/usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc nie ma. Próbowałem szukać na płytkach
instalacyjnych Debiana i nic nie znalazłem.

Może ktoś wie co mam zrobić? Googlowałem i owszem, ludzie mają takie
problemy, ale rozwiązania im zaproponowane u mnie nie skutkują.

Może potrzebny jest jakiś pakiet z fontami? I w nim jest ta czcionka?

System to Debian SID, KDE 2.2.2, coś jeszcze potrzebne?

Z góry dzięki za pomoc.

Rafał Bujnowski

[ Rafal Bujnowski ][ rafal.bujnowski@wp.pl ]
[ my page       http://www.bujnowski.z.pl/ ]