Re: Pine i pop3

>Dopiero zacząłem czytać ten wątek, więc nie krzyczcie jesli napiszę
>coś nie na temat. Dlaczego nie stworzysz na tym serwerze X pliku
>.forward? :-)

Nie  mam  niestety  na  tym  serwerze  dostepu  do shella, tylko pop3.
Wyslalem  prosbe  do  administratora  o  zalozenie  forwardu,  ale  na
wszsytkie  moje  tlumaczenia  uzyskalem  tylko  jedna odpowiedz - "Nie
swiadczymy takiej uslugi...". Tightass.

>No bo pine przenosi je pewnie do ~$login/mail, a mutt zostawia w
>/var/spool/$login

>Musisz w pine ustawic zeby wiadomosci zostawial w /var/spool/.

Po  eksperymentach z setupem po prostu skasowalem plik mbox z glownego
katalogu. I dziala. Musialem wczesniej cos namieszac, testowalem wiele
klientow poczty.

>Poczytaj sobie o programie/usludze cron. Do swojego crontaba wpisz:

Permission  denied.  Czy  dobrze  rozumiem, ze jedyna metoda uzyskania
dostepu do crona jest skontaktowanie sie z administratorem?

Mam   tez   z  tym  problem  przy  PgP.  Sciagnalem  skrypty  do  pine
umozliwiajace  auto  podpisywanie\kodowanie  wiadomosci,  ale przy ich
wykonywaniu  mam  ten  sam  komunikat  -  Bad  interpreter, premission
denied. Dla przykladu skrypt do podpisywania wyglada tak:

#!/bin/sh
# <pre>
#
# $ Id: pgpsign,v  3.4 Sun Apr 29 2001 Lundberg Exp $
# johan lundberg (johan@hello.to)  http://johan.hello.to

echo Welcome to MagicPGP 1>&2

pgps -fat

- --