Pine i pop3

Witam,

Jestem zatwardzialym windows-userem ktory powoli szykuje sie do
przeskoczenia na linuxa\debiana. Obecenie jestem na etapie "rozpoznania" -
obserwowania, czytania, uczenia sie... no i eksperymentowania z linuxem
(poki co) na kontach shellowych.

Problem do ktorego doszedlem pewnie jest banalnie prosty, ale zupelnie nie
moge sobie z nim poradzic. Otoz - na koncie shellowym udalo mi sie
skonfigurowac fetchmail tak by pobieral poczte z innego serwera pop3, ale
mam problem z czytaniem jej. Tzn. kiedy w PINE przeczytam wiadomosc, to
nie moge jej potem pobrac przez protokol pop3 (do mojego windows -
programu). Po prostu wiadomosci przeczytane (nie skasowane) w PINE
"znikaja" z serwera. Wygodnie by bylo gdyby nie znikaly.

I jeszcze jedno pytanie... czy mozliwe jest na koncie shellowym (na ktorym
jestem uzytkownikiem, nie adminem) w taki sposob skonfigurowanie
demona fetchmail, zeby w razie ewentualnego restartu systemu sam sie
ponownie wlaczal?

				Z gory dziekuje i pozdrawiam,

						Michal Dominik K.
						mdk@astercity.net