Re: proftpd

W liście z śro, 29-05-2002, godz. 14:24, armadillo@vix.netsync.pl pisze:

> ja osobiscie nie znam nakladki w X dla proftpd, ale nawiazujac do
> powyzszego listu w zadnym razie nie polecalbym webmina, konsekwencje
> moga yc straszne!!

 Bez urazy ale, nie wiem czemus sie przyssal do webmina moze jest to
wynikiem ze nigdy tak naprawde z niego nie korzystales ???
Skoro twierdzisz ze konsekwencje moga byc straszne to moze rozwiniesz
temat - chetnie poslucham. (moze na prv bedzie lepiej)
Jedyne zle nawyki jakie moga zostac po webninie to fakt,ze koles niczego
nie wyniesie i jak mu przyjdzie cos zrobic tylko z konsoli to bedzie
kupa. Ale koles jak sam pisal potrzebuje narzedzia X'o-podobnego a
poniewaz ja do tej pory nie spotkalem sie z takowym wiec doradzam
webmina - na poczatek to przyjemniejsze niz pisanie configa -
niesadzicie ?

Pozatym uwazam ze poczatki zawsze sa tudne i po co od razu kogos
zniechecac podsowajac mu narzedzia typu mcedit ??? niesadzicie ze to
wrecz zniecheca, a przeciez nie tedy droga

Jaroslaw Zieba (MCP, LCA)
uin: 76644709, gg: 1401030
mailto: jaro@phc.6th.pl