Re: proftpd

On Wed, 29 May 2002 armadillo@vix.netsync.pl wrote:

> ja osobiscie nie znam nakladki w X dla proftpd, ale nawiazujac do
> powyzszego listu w zadnym razie nie polecalbym webmina, konsekwencje
> moga yc straszne!!

Nie wiem jak jest z webminem, skoro jest lewy to trudno. Mysle tylko, ze
skoro gosc nie chce sie uczyc linuksa to niech se postawi serwer na
windzie. A tak powaznie, to nie musi sie uczyc, wystarczy ze nauczy sie
obslugiwac konfig proftpd a Ty za 1l lub 1g napiszesz skrypcik. Dodasz go
jako shelladla goscia i bedzie ok.
Skrypt tego typu:

#!/bin/bash

PATH=ble,ble,ble
DZIALA=0
cp /etc/proftpd.conf /etc/proftpd.conf.old.0

while [ $DZIALA = "0" ]; do
/usr/bin/mcedit /etc/proftpd.conf
/etc/init.d/proftpd restart && DZIALA=1 || echo "niestety
cos spieprzyles, serwer nie dziala, sproboj jeszcze raz"
done

dosc tak dlugo bedzie musial modyfikowac konfiga, az sie nauczy. :-)))

--
mirek