Re: Pakiet

On Tue, 28 May 2002 14:23:48 +0200 Marcin Juszkiewicz wrote:

>   A to przepuszczę przezeń swoje pakiety z rox-em ;)

  Przepuściłem - lintian to fajne narzędzie :) Proste komunikaty - od razu
wiadomo co poprawić (z reguły dopisywanie tego i owego do debian/*).

 Jak ktoś chce to mój pakiet z roxem (CVS 20020527-3) leży pod adresem
http://netbox.pl/~marcinj/hrw/apt/rox-cvs_1.3.1-hrw-20020527-3_i386.deb
(jest tam też parę innych pakietów ale muszę znaleść czas by coś tam
wymodzić do pobierania tychże).

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

         You can close your eyes to reality, but not to memories.