Re: Samba - auth na haslo, i windows - topic byl juz poruszany wiec przepraszam za spam

On Tue, 28 May 2002, Mateusz Papiernik wrote:

> no wlasnie? bo wyjsice z regami znam ... ale poszukuje czegos
> nie wymagajacego ingerencji w workstacje .

Hmmm. U mnie jest takie cos, ze nie ma problemu. moge podeslac konfiga do
samby. Userow zakladam za pomoca smbpasswd i wszystko dziala. Przynajmniej
nie bylo z tym zadnych problemow od nie wiem jak dawna.

--
mirek