Re: 'pakiet' does not appear to be available

Napisałem do gościa, od którego kupiłem płyty że mi pakietów brakuje to
mi odpisał:

> płyty zawierają obrazy pobierane z polskich Ľródeł ftp, są obrazami
> które w danym czasie są publikowane/udostępniane przez zespół Debiana.
> Jak Pan zapewne się Pan orientuje Woody jest wersją rozwojową i może
> się zdarzyć że niektórych pakietów będzie brakować.

No ale takich ja gnome-core czy mc-common to chyba nie powinno, bo
przecież one niektórym są niezbędne. Czy facet ma rację? Ja jako klient
czuję, że sprzedano mi cos czego nie mogę swobodnie używać.

pozdrawiam

Michał Budzowski