[dugi@bondi.pl: Re: bezinstalacyjny debian]

----- Forwarded message from Slawomir Jelinski <dugi@bondi.pl> -----

From: Slawomir Jelinski <dugi@bondi.pl>
To: Tomasz Proć <tomasz.proc@icmax.com.pl>
Subject: Re: bezinstalacyjny debian

Pewnego pięknego dzionkaSun, 26 May 2002 16:15:09 +0200
Tomasz Proć <tomasz.proc@icmax.com.pl> stwierdził(a):

>polecam, dosc duzy zasob programow.
>szkoda tylko ze KDE.

Taaa. O to własnie się rozchodzi.
Kiedyś było coś podobnego, zwało się "Demolinux" , tesh na debianie,
tesh pomysł dobry tesh realizacja skopana. Nawalili tam dużo zupełnie
zbędnego sofu, jak np wypasione managery okien; koniecznie kilka!. Kde
pchające się na dzieńdobry, żadnej nożliwości wyboru. Skutkiem czego
Oggromne wymagania proc+pamięć (PIII + 128MB jeśli mnie pamięć mie
mydli). A mogła być to dobra rzecz dla np. studentów odwiedzających
pracownie komputerowe na uczelniach (gdzie winda...). Mozna by to było
zamiast pocketa używać. Pamiętam jak pare lat temu sam biegałem z pocket
linuxem na dyskietce.... To były czasy :)

Ehh ale sie rozgadałem
Pozdro

 --
Sławomir Jeliński