Re: Mplayer

On 27 May 2002, Lukasz Wojcik wrote:

> Mozilla powiadasz ( buuuuuuu he he he ) masz linksa, szybszy,
> niezawodniejszy akurat dla fanow dobrych konsolowych programow. Nie
> widzisz grafiki ??? A po co Ci te zbedne ozdobniki ???
www.era.pl, linuxnews.pl, sproboj odwiedzic te strony linksem i jeszcze
cos wyslac. Jak Ci sie uda bedziesz bogiem. Jesli chodzi o linksa i
grafike to to mozna zalatwic.

> Mplayer powiadasz srednio - to dlaczego radzisz uzywac go w wersji
> konsolowej ??? (srednio nie oznacza przecierz dobrze).
Nalezy cos rozroznic. Czy program odpalany jest z xterminala i kozysta z
xow czy odpalany jest w czystej konsoli i kozysta z aalib, svgalib lub
vesa. Sprawdz a sam zobaczysz roznice. Ja sie czepialem tylko guio a nie
calego -vo mplayera.

--
mirek