Re: Mplayer

Tomasz Proć wrote:
On Mon, May 27, 2002 at 11:52:17AM +0200, Jaroslaw Zieba wrote:
P.S
Juz mnie zaczyna wkurzac, ze kazdy wyjezdza z tekstami ze cos mozna
klepnac z klawiatury. Wiecie co zgodze sie ze shtyvnym ze w takim razie
po chuj wam X-y skoro mozecie se wpisac wszystko z klawiatury.

ale minimum kultury na liscie wypada zachowac, prawda?

wlasnie! ale fakt faktem gui jest bardzo alpha i wg mnie nie warto uzywac - jak Ci sie sypnie w srodku odtwarzania tej Twojej playlisty, ktora tak pieczolowicie wklikales, to sam sie przekonasz.
moi drodzy - to nie ma byc chyba dyskusja co jest lepsze - klikanie czy wklepywanie - w ogole. bo zaraz pojawiaja sie kontrowersyjne wypowiedzi. ale w przypadku mplayera chyba nie ma watpliwosci. jak bedzie dobry gui, to wtedy pogadamy inaczej.

a zapalczywym amatorom klikania sugeruje w ogole odlaczenie klawiatury i zaistalowanie "virtual keyboard" i rozpoznawania pisma. albo glosu.