Re: Mplayer

W liście z pon, 27-05-2002, godz. 11:35, Mirek Grochowski pisze:
> [...]

(....)

> mplayer *

Drogi groszku warunek jest jednak taki ze pliki z filami musza byc w
jednym katalogu. Ja np drogi groszku ;ubie miec wszystko poukladane - w
katalogach - wiesz lubie trzymac porzadek na swoim twardzielu, wiec nie
wyjerzdzaj mi tu z mplayer *  - ja cie prosze.
Wg twojej metody powinienem trzymac dane wsio w jednym katalogu.
Dam ci dobry przyklad - dorzuc sobie to katalogu z ktorego odgrywacz
filmy - jakas empetrojke - i odpal to swoje mplayer *, ok <, >
przelancza pozycje z playlisty, - najedz na mp3 - i sproboj zrobic cos
dalej - rzycze powodzenia !!!

P.S
Juz mnie zaczyna wkurzac, ze kazdy wyjezdza z tekstami ze cos mozna
klepnac z klawiatury. Wiecie co zgodze sie ze shtyvnym ze w takim razie
po chuj wam X-y skoro mozecie se wpisac wszystko z klawiatury.