Re: Mplayer

W liście z pon, 27-05-2002, godz. 09:47, Mirek Grochowski pisze:
> Czesc.

> W liscie wlasciwie nie odpowiem na Twoje pytanie. Powiem tylko tak:
> jezeli dany soft ma mozliwosc dzialania bez gui to dlaczego by z tego nie
> skozystac.
> mplayer naprawde bardzo dobrze obsluguje sie bez gui.
>
> pozdrawiam
> --
> mirek
Rozbawiles mnie Groszek do lez :)
Skoro jest tak jak mowisz to po co uzywasz Xsow ?
Przeciez system chodzi swietnie bez nich, wszystkie potrzebne programy
jestes w stanie obsluzyc z konsoli.

Jak myslicie ( to do szanownych grupowiczow ) po co setki ludzi meczy
sie codziennie nad frontendami, menadzerami okien, serwerem X i rozymi
innymi graficznymi bzdetami ( mam wrazenie ze tak o tym sie wyrazacie )
??? Chyba nie dlatego, ze sie im nudzi...
Dlaczego tak wielu z Was czeka na Gnome 2 ? Bedzie ladniejszy,
wygodniejszy i szybszy ? Bardzo smieszne, przeciez wszystko zadziala Wam
bez tej graficznej otoczki.
Pozdrowki
shtyvny