Re: Mplayer

Michal Frackowiak napisał(a):

> o ile mplayer 0.9 dziala mi swietnie, to Twoje problemy z gui sa prawie
> niczym w porownaniu z moimi - prawie nie dziala. po wcisnieciu "play"
> nie da sie juz zrobic "stop" i wszystko sie wysypuje. to dla przykladu ;)
> moja rada - naprawde odpusc gui. a playliste zawsze mozesz stworzyc
> jakos sprytnie uzywajac polecen shella.
> pozdr - michal
U mnie jest tak, ze z gui jak mu zapodam plik do otworzenia tp pisze,
ze kodek jest nieznany, a jak z linii polecen to idzie bez niczego ;-)).

A ja z innej beczki. Jak zmusic mplayer'a do nagrywania z karty TV
lub z kamery video przez wejscie composite?

--
                      **** Krzysztof Piecuch -- SP9RQA ****
                                 kpiecuch@optic.com.pl