Re: Mplayer

W liście z pon, 27-05-2002, godz. 09:47, Mirek Grochowski pisze:
> Czesc.

> W liscie wlasciwie nie odpowiem na Twoje pytanie. Powiem tylko tak:
> jezeli dany soft ma mozliwosc dzialania bez gui to dlaczego by z tego nie
> skozystac.
> mplayer naprawde bardzo dobrze obsluguje sie bez gui.

W takim razie drogi groszku - wyobras sobie ze chcesz playliste ze 100
ma pozycjami  - wez ja klepnij z palca to ci sie odechce - a jezeli masz
gui z playlista i programusci niechceco obsluzyli SHITH - to wystarcza 2
klikniecia zeby dodac cale 100 plikow :))

Chyba sie zgodzisz ze w takim przypadku gui jest duzo wygodniejsze od
"palcowania klawiatury" :)))