Re: 'pakiet' does not appear to be available

> Update na każdej płytce, po kolei?
tak

> Jak instalujesz?
> dpkg, dselect, apt, aptitude?

dselect, on sam zanjduje brakujące zależności, ale nie widzi nigdzie potrzebnego
pakietu(w tym wypadku gnome-core, czy mc-common). Szukałem recznie tych pakietów
na wszystkich płytach - nie ma, gnome-core- jest tylko katalog o takiej nazwie
\pool\main\g i zwiera libpanel-applet0_1.4.0.6-1_i386.deb. Coś chyba jednak nie
tak z tymi płytami.

> Proponuje - apt-get update, ew. odpalenie dselecta, podanie jako
> źródła CD - on poźniej pyta się o kolejne płytki, następnie upgrade -
> jeśli to nie pomoże, to widocznie faktycznie na płytach jest problem z
> dependences.

'apt-get updatate' robię po każdym 'apt-cdrom add' przecież pisałem a dselect
korzysta przecież z tego samego sources.list co apt, więc wystarczy dać mu update
po modyfikacji sources.list

> Wówczas możesz:
> a. zainstaluj potrzebne pakiety z palca, z ominięciem dependences
> (--force)
tylko nie mogę ich znaleźć

> b. zrobić apt-get po sieci
niemożliwe

> d. pokombinować konkretnie, bo to na 90% twoja wina ;)))
też tak mi się wydawało, ale nie mam pojęcia gdzie

pozdrawiam

Michał Budzowski

P.S.Jak miałem potato to pakiety były w
\dists\potato\main(contirb...)\binary_i386(all...) i dzieliły się na foldery
sound, utils..., teraz te katalogi są puste a wszysto jest w /pool podzielone
alfabatyczniel. Woody tak ma?