Sent: Sunday, May 26, 2002 12:36 PM
To: Debian - User - Polish; Michal Ociepka
Subject: RE: instalacia debiana na abit bx-133 raid

No więc podaję jeszcze raz. Lilo pisze że jest problem bo dysk nie jest
podłączony jako pierwszy i bios może mieć problem z odpaleniem systemu z
tego dysku. Dysk jest fizycznie pierwszym dyskiem ale wydaje mi się że jest
to problem tego że na mojej płycie jest osobny kontroler udma100 (hpt370) i
dlatego jest jakiś problem z lilo. Mam partycję /boot poniżej 1024 cylindra
ale to nic niedaje bo i tak lilo nie chce się zainstalować.