Re[2]: 'pakiet' does not appear to be available

Dnia 2002-05-25, napisales (as)

> A zainstaluj najpierw gnome-core.
> A te komunikaty to nic innego jak informacja o brakującym pakiecie,
> który znajduje się na innej płycie.
> Rozwiązanie #1 - zainstaluj wszystkie, które wyglądają na niedostępne z
> oddzielnej płyty.
> Rozwiązanie #1 - zrzuć wszystkie płyty do różnych katalogów na dysku,
> zmodyfikuj apt.sources i już nie powinieneś ujrzeć tego komunikatu.

Yyyy.... nigdy nie robilem pełnego apt-get z CD, ale o ile mnie
pamieć nie myli to w momencie instalacji dselect woła o
konkretna plyte ....
Ale jak mowie - nie robiłem, więc moge się mylić ...
Jednak, biorąc pod uwage polityke apt, to co napisałes jest troche bez
sensu - czy poszczegolne serwery ftp tez musze kopiować na dysk przed
instalacją?? ;)) (tak, wiem że to nie do końca to samo, ale jakoś mi
się tak skojarzyło)

Proponuje - apt-get update, ew. odpalenie dselecta, podanie jako
źródła CD - on poźniej pyta się o kolejne płytki, następnie upgrade -
jeśli to nie pomoże, to widocznie faktycznie na płytach jest problem z
dependences.
Wówczas możesz:
a. zainstaluj potrzebne pakiety z palca, z ominięciem dependences
(--force)
b. zrobić apt-get po sieci
c. napisać do firmy która sprzedała ci płyty, z informacja o problemie
d. pokombinować konkretnie, bo to na 90% twoja wina ;)))

--
Kowalski Paweł
argail@histeria.pl