Re: i396/xfree 4.1.0.1/unstable Focus problem.

On Fri, 24 May 2002, Michał Pasternak wrote:

> Michał Pasternak [Wed, May 22, 2002 at 09:46:08PM +0200]:

> Na windowmakerze tak samo.
>
> Czy nikt nie uzywa tutaj X? Jezeli uzywa i nie ma tego problemu, prosze o
> nazwe srodowiska/windowmanagera, moze byc na priv, coby tu nie smiecic.

Ja uzywam XFree 4.1.0-16 + nvidia-2960, wczesniejsze wersje kiedys, X 3.x
rowniez swego czasu i nigdy nie malem takiego problemu. No i windowmaker
oczywiscie.
Swego czasu mialem Xy z windowmakerem odpalone przez ponad miesiac i
wszystko chodzilo cacy (az braklo pradu). Co wiecej wiem, ze wielu
uzytkownikow listy uzywa X i skoro nikt Ci nie dpisal to znaczy, ze Twoj
problem jest odosobniony. Mozesz sprobowac poszukac na
http://www.xfree86.org/mailman/listinfo/xpert.

pozdr
--
mirek