Re: i396/xfree 4.1.0.1/unstable Focus problem.

Michal Pasternak [Wed, May 22, 2002 at 02:53:19PM +0200]:
> Hej,
>
> pod swoimi Xami (4.1.0.1) zauważyłem następujący problem:
> zwykle używam trybu focus-follow.
>
> W niektórych sytuacjach (nie potrafię powiedzieć, co robię wcześniej) po
> odpaleniu jakiegoś programu (szczególnie, jeżeli jest to jedyne okno na
> pulpicie) lub w trakcie pracy, okno staje się niemożliwe do wyboru. Klikam,
> pykam, alt-tab, nic. Nie może złapać input.
>
> Sprawdzałem na fluxboxie, icewm i wmakerze. Albo wszystkie te WM mają błąd,
> albo ... ?
>
> Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją?

A, zapomnialem dodac: aby zlapac focus w "oknie, ktore nie chcialo kursora",
wystarczy przelaczyc sie na inny desktop, sprawic zeby inne okno zlapalo
focus (tak, to ktore nie chce zadnych klawiszy ani na mysz nie reaguje, jest
w stadium 'focus'), nastepnie wrocic do poprzedniego (nie ma juz focusu) i
zlapac focus tam.

Any hints?

--
/* Michał Pasternak, http://pasternak.w.lub.pl, +48606570000 */