Re: Edytor = SciTE

On Wed, May 22, 2002 at 11:12:22AM +0200, Adrian Siemieniak wrote:

> Mialem juz pisac miesiac temu - ale stwierdzilem ze poszukam, przekopalem
> sourceforga i freshmeta (przeszukalem slownie) - kilka rzeczy ogladalem, troche
> posciagalem ale ciagle kiszka...
> Szukam edytora graficznego operujacego na plikach tekstowych by byl wygodny!
> VimaGTK raczej nie trawie (a kilka razu juz w desperacji probowalem) - choc
> vim'a uzywam, ale do masowej edycji pliko nie podchodzi...
>
> uzywam teraz gedit'a ale on nie ma np. pokazywania obecnej lini w tekscie co do
> debugowania sie nie nadaje! Jak ktos moze pamieta z Amigi program CygnusED (CED)
> [...]

Proponuje Scite (są pakiety w woodim)
Pokazuje linie,
Podświetla składnię (C/C++, PHP, HTML, LaTeX, Fortran, SQL, ...),
Ma wbudowane opcje kompilacji i budowy (uzywa albo make, albo wlasnych
komend (przenajmniej dla C/C++) pokazuje linie z bledem (fajne przy
debagowaniu),
Dla LaTeXa przerabia pliki do dvi i ps, i ma mozliwosc pokazywania ich,
(dvi i ps)
No i ogolnie ladnie wyglada, jedyne co mozna bylo by poprawic to obsluga
wielu plikow na raz, ale i teraz mozna spokojnie pracowac.

W zalaczniku przesylam moje ustawienia, powinny troche ulatwic zycie na
poczatku.

toolbar.visible=1
split.vertical=0
line.numbers=30