Re: Re[2]: sterowanie, raportowanie serwera za pomoca komorki - s ms

* Zalewski Grzegorz <grzegorz.zalewski@pkobp.pl> [2002-05-22 08:05:53 +0200]:

> Komputerek stoi w wydzielonej sieci bez dostepu do internetu moge sie na
> niego wdzwonic z danego zakresu numerow. i terac chodzi mi o to zebym mogl
> wykonywac niektore rzeczy na nim (start stop uslug shutdown itp) za pomoca
> komend dostarczanych poprzez sms. A takze zeby mi np wysylal dzienne raporty
> o stanie systemu

Mozesz sie na niego wdzwonic wiec rozumie, ze zestawiasz cos poprzez
ppp0. Teraz to juz tylko kwestia route'ingu eth0<->ppp0, i puzniej
krotkiego skryptu, ktory bedzie Ci sprawdzal czy jest zestawione
polaczenie, jezeli jest to bedzie Ci slal to co  jest do wyslania;
raporty itd. i moze to spokojnie czekac w kolejce na polaczenie.

> nie to odpada :)

Zarzadzanie systemem poprzez SMS mozesz zrobic majac np. Perla do
dyspozycji. Mozesz to tego celu wykorzystac bramki SMS.
Tak na prawde musisz napisac o co Ci konkretnie chodzi.

pozdrawiam
--|mw|