RE: Re[2]: sterowanie, raportowanie serwera za pomoca komorki - s ms

> Przedpiszcy chyba nie dokładnie o to chodziło ;)))

dokladnie

> ????
> Proponuje użyć procmaila - proste, bardzo elastyczne i w stylu "Zrób
> to Sam".
> Wysyłamy liścik na adres .. np hal@serwerek.pl
> Procmail przechwytuje i na podstawie Subject: (lub From: lub To: lub
> X-Cokolwiek-sie-tylko-podoba:) odpowiednio reaguje.
> Mozna dodać jakieś proste mechanizmy autoryzacji - kwestia posiedzenia
> nad problemem i chęci ;)

o to mi tez nie chodzilo

Komputerek stoi w wydzielonej sieci bez dostepu do internetu moge sie na
niego wdzwonic z danego zakresu numerow. i terac chodzi mi o to zebym mogl
wykonywac niektore rzeczy na nim (start stop uslug shutdown itp) za pomoca
komend dostarczanych poprzez sms. A takze zeby mi np wysylal dzienne raporty
o stanie systemu

> Oczywiście tel. kom. musi mieć możliwość wysyłania poczty, ale teraz
> praktycznie każdy to potrafi.

nie to odpada :)