Re: Autoamtyczne logowanie

Mon, May 20, 2002 at 08:24:17AM +0200, Marcin Juszkiewicz napisał(a):

>   raczej do ~/.bash_profile - .bashrc jest odpalany przy każdym bashu - a
> jak ten user kiedyś zechce poużywać tego konta (bo admin mu na to pozwoli)?

Nie  bardzo  rozumiem Twoje rozumowanie, mozesz wyjasnic o jakiego basha
chodzi, jaki .bashrc, ktory sie odpala przy tym  "kazdym  bashu"?  No  i
wogole,  jesli tak juz sie zaczelo nieco offtopicowo, to nie chodzi wla­
snie o konto _uzywane_. Nie powiesz mi chyba, ze .bashrc odpala sie  jak
ktos  sie zaloguje, niekoniecznie wlasciciel konta... Na prawde nie wiem
co miales na mysli, prosze wytlumacz...

U mnie jest np. zaleznosc miedzy tymi plikami:

[~/.bash_profile]

if [ -f ~/.bashrc ]; then
    source ~/.bashrc
fi

Wydawalo  mi sie ze w obecnym debianie (potato, woody, sid) jesli chodzi
o basha, to tak powinno byc...

M.S.

--
Mariusz Sawicki  |www.rash.kosciol.com.pl| Registred Linux User # 185473