Re[2]: sterowanie, raportowanie serwera za pomoca komorki - sms

Dnia 2002-05-21, napisales (as)

> Potrzebny będzie przewód łączący telefon z portem szeregowym i soft,
> który to wszystko obsłuży. Jedno i drugie zależy od modelu komórki - z
> kabelkiem nie powinno być problemu (pełno tego np. na allegro).

> Co do softu - słyszałem o czymś na nokie i na siemensy - co do innych
> nie wiem. Nie wiem też ile potrafi (przynajmniej sms-y powinien
> wysyłać).

Przedpiszcy chyba nie dokładnie o to chodziło ;)))

????
Proponuje użyć procmaila - proste, bardzo elastyczne i w stylu "Zrób
to Sam".
Wysyłamy liścik na adres .. np hal@serwerek.pl
Procmail przechwytuje i na podstawie Subject: (lub From: lub To: lub
X-Cokolwiek-sie-tylko-podoba:) odpowiednio reaguje.
Mozna dodać jakieś proste mechanizmy autoryzacji - kwestia posiedzenia
nad problemem i chęci ;)

Oczywiście tel. kom. musi mieć możliwość wysyłania poczty, ale teraz
praktycznie każdy to potrafi.

--
Kowalski Paweł
argail@histeria.pl