Re: sterowanie, raportowanie serwera za pomoca komorki - sms

On Tue, 21 May 2002, Robert Pyciarz wrote:

; On Tue, May 21, 2002 at 08:49:32AM +0200, Zalewski Grzegorz wrote:
; > Jak w temacie interesuje mnie kwestja sterowanie serwerem za pomoca komorki
; > do niego podpietej. Tzn proste polecenia, shutdown itp, a takze zeby za
; > pomoca tej komorki wysylal na moj telefon (ew na kilka innych) dzienne
; > raporty itp. Poszukuje opisow tego itp. Jesli ktos mial z tym stycznosc,
; > badz posiada jakies opisy odnosnie tego tematu to czy moglby sie podzielic
; > ???
; >
;
; Potrzebny będzie przewód łączący telefon z portem szeregowym i soft,
; który to wszystko obsłuży. Jedno i drugie zależy od modelu komórki - z
; kabelkiem nie powinno być problemu (pełno tego np. na allegro).
;
; Co do softu - słyszałem o czymś na nokie i na siemensy - co do innych
; nie wiem. Nie wiem też ile potrafi (przynajmniej sms-y powinien
; wysyłać).

A po co tak?
Nie prosciej wysylac z komorki maile na jakies okreslone konto na
serwerze, a tam juz by sobie procmail dzialal i odpowiednie rzeczy
wykonywal?

  Zim

--
.............. Robert Jaroszuk - <zim@tx.pl> .................
GCS/IT/O d? s: a-- C+++ ULB++++$ P+ L++++$ E--- W-- N+ w--- O-